מדיניות משלוחים והחזרות

מדיניות משלוחים

משלוחים בתוך ישראל נאספים תוך שלושה ימי עסקים מרגע ביצוע ההזמנה ומגיעים ללקוחה בין 5 ל 7 ימי עסקים במידה ולא נאמר אחרת והפריט אינו בקטגורית הזמנות מראש.

בגדים נעליים ואקססוריז תחת הסטטוס הזמנה מראש יגיעו למלאי תוך 30 ימי עסקים. הזמנים הינם משוערים ויכולים להתקצר או להתארך מעט.

משלוחים מחוץ לישראל יאספו מהמחסן תוך שלושה ימי עסקים מרגע ביצוע ההזמנה ויגיעו ללקוחה תוך 14 ימי עסקים.

משלוחים לפריטים שהם בקטגוריית הזמנה מראש יסופקו כפי שנרשם לצד הפריט במעמד הרכישה.

משלוחים בתוך ישראל עולים 35 שקלים לכל היעדים ומופצים על ידי חברת שליחויות מקומית ומשלוחים מחוץ לישראל עולים 70 שקלים לכל היעדים ומופצים על ידי חברת שליחויות בינלאומית.

מדיניות החלפות

במידה ורכשת פריט ואת מעוניינת להחליפו, ישנה אפשרות לבצע את ההחלפה תוך שבוע מרגע קבלתו. החלפה יכולה להתבצע אך ורק במידה והפריט לא נלבש, לא הוסר ממנו הטיקט והוא שמור באריזתו המקורית. ההחלפה יכולה להתבצע על ידי שליח שלנו בעלות 70 שקלים , שאוסף את הפריט ומביא פריט חדש כפי שיתואם עם שירות לקוחות. פריטים שנרכשים במבצע יכולים להיות מוחלפים גם כן תוך שבוע מרגע קבלת הפריט. במידה והינך רוצה לבצע החלפה עצמאית יש ליצור קשר עם שירות לקוחות על מנת לקבל את אפשרויות האיסוף הקרובות למקום מגורייך.

שימי לב אקססוריז או מוצרי ביוטי לא ניתנים להחלפה או להחזרה.

לא תתאפשר החזרה במבצעים.

עבור פריטים שנרכשו בהזמנה מראש תנתן החלפה בלבד, ללא אפשרות החזרה.

מדיניות החזרות.

במידה ורכשת פריט ואת מעוניינת להחזירו הדבר יתאפשר על ידי יצירת קשר עם שירות הלקוחות תוך שני ימי עסקים מרגע קבלת הפריט. החזרה יכולה להתבצע על ידי שליח מטעמנו בעלות 70 שקלים כשאת ההחזר נבצע לאחר שהפריט יוחזר למחסננו, עד 15 ימי עסקים מרגע איסופו חזרה. במידה ואת מעוניינת לבצע החזרה עצמאית יש ליצור קשר עם שירות לקוחות על מנת לקבל את כתובת המחסן עבור החזרות.

פריט אשר יוחזר פגום או משומש או שלא באריזתו המקורית לא ינתן החזר עבורו והוא יוחזר מיידית ללקוחה. ההחזר יתבצע באותה צורה בה בוצע התשלום בניכוי 5% או 100 שקלים, הזול מבינהם כפי שמופיע בחוק החזר כספי.

לא ניתן לקבל החזר כספי עבור פריטים שנרכשו בהזמנה מראש, או עבור פריטים שנקנו במבצעים.

שירות לקוחות פעילים בימים א-ה בין השעות 10:00 ל – 17:00 במייל jil.womenfashion@GMAIL.COM

עגלת קניות
הרשמי לאתר כדי להיות הראשונה שיודעת על מבצעים
התחלת צ'אט
היי, ברוכים הבאים ל"jil-fashion"
איך נוכל לעזור?
התחילו צ'אט כאן למטה